На 1-ви август 2012, аdidas Originals представиха своята най-нова глобална кампания, част от бранд кампанията “adidas is all in”, в която като посланици на марката участват световно известната суперзвезда Ники Минаж, хип-хоп изпълнителят Big Sean, корейският поп феномен 2NE1, носителят на приза „Най-ценен играч'' в НБА Дерик Роуз и дивото дете на модата Джереми Скот.
Бранд кампанията протича под надслов “all originals represent” и показва живота на улиците по целия свят от Ню Йорк до Токио и от Париж до Рио де Жанейро. “all originals represent” цели да вдъхнови adidas Originals потребителите и в България. Всички те могат да посетятalloriginalsrepresent.webxploit-bg.com и да представят себе си, като самостоятелни индивидуални личности, но също така и като част от една по-голяма общност – тяхната банда.
360 градусовата кампания ще бъде осъществена чрез различни канали, който включват телевизия, кино, интернет и принт медии, а също и чрез търговската мрежа. В допълнение към тях, кампанията ще бъде активирана в световен мащаб чрез локални събития, предизвикващи потребителите да представят своите приятели, техните общи страсти и интереси.
360 градусовата кампания ще бъде осъществена чрез различни канали, който включват телевизия, кино, интернет и принт медии, а също и чрез търговската мрежа. В допълнение към тях, кампанията ще бъде активирана в световен мащаб чрез локални събития, предизвикващи потребителите да представят своите приятели, техните общи страсти и интереси.
"Това поколение винаги е търсило начин да покаже своя собствен ритъм на живот; възможност да покаже на света, своите страсти и таланти. Тази кампания се основава на желанието за самоизява, а ние даваме възможност на нашите потребители да споделят с нас и целия свят тяхната креативност и какво всъщност означава оригиналността за тях", коментира Херман Дайнингер, маркетинг директор на adidas.
Рекламното видео е озвучено от песента на Ники Минаж “Masquerade” (в превод от англ. език "Маскарад"), която тя специално написа за кампанията “all originals represent”. Режисьор на видеото е известната Мелина Матсоукас, която е работила с някои от най-големите имена в музиката и лайфстайл индустрия.
“all Originals represent” стартира в САЩ на 1 август и ще продължи да се развива в световен мащаб през август и септември 2012.
0 коментара:
Публикуване на коментар