четвъртък, 13 септември 2012 г.

adidas представя своята нова глобална кампания, част от бранд кампанията “adidas is all in”


adidas представя своята нова глобална кампания, част от  бранд кампанията “adidas is all in” На 1-ви август 2012, аdidas Originals представиха своята най-нова глобална кампания, част от бранд кампанията “adidas is all in”, в която като посланици на марката участват световно известната суперзвезда Ники Минаж, хип-хоп изпълнителят Big Sean, корейският поп феномен 2NE1, носителят на приза „Най-ценен играч'' в НБА Дерик Роуз и дивото дете на модата Джереми Скот.
Бранд кампанията протича под надслов “all originals represent” и показва живота на улиците по целия свят от Ню Йорк до Токио и от Париж до Рио де Жанейро. “all originals represent” цели да вдъхнови adidas Originals потребителите и в България. Всички те могат да посетятalloriginalsrepresent.webxploit-bg.com и да представят себе си, като самостоятелни индивидуални личности, но също така и като част от една по-голяма общност – тяхната банда.

360 градусовата кампания ще бъде осъществена чрез различни канали, който включват телевизия, кино, интернет и принт медии, а също и чрез търговската мрежа. В допълнение към тях, кампанията ще бъде активирана в световен мащаб чрез локални събития, предизвикващи потребителите да представят своите приятели, техните общи страсти и интереси.


"Това поколение винаги е търсило начин да покаже своя собствен ритъм на живот; възможност да покаже на света, своите страсти и таланти. Тази кампания се основава на желанието за самоизява, а ние даваме възможност на нашите потребители да споделят с нас и целия свят тяхната креативност и какво всъщност означава оригиналността за тях", коментира Херман Дайнингер, маркетинг директор на adidas.

Рекламното видео е озвучено от песента на Ники Минаж “Masquerade” (в превод от англ. език "Маскарад"), която тя специално написа за кампанията “all originals represent”. Режисьор на видеото е известната Мелина Матсоукас, която е работила с някои от най-големите имена в музиката и лайфстайл индустрия.

“all Originals represent” стартира в САЩ на 1 август и ще продължи да се развива в световен мащаб през август и септември 2012.

0 коментара:

Публикуване на коментар